RSS

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ!

23 Apr

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ!

Της ιατρού κ. Λαμπρινής Πρωτονοταρίου-Παρασκευαϊδου
   Υπάρχουν κάτι σοφές κουβέντες, που βγαίνουν από το άγιο στόμα των ταπεινών της γης.
    Θυμάμαι λοιπόν την προσευχή της μανούλας μου, όταν βρισκόταν βαριά άρρωστη από καρκίνο και ζητούσε κάθε πρωί από τον Κύριο:
– Χριστέ μου, δώσε μου για σήμερα κουράγιο και δύναμη, τόσο όσο είναι ένας κόμπος δάκρυ.
    Κι εγώ, όταν άκουγα αυτά τα λόγια, της έλεγα αστειευόμενη:
– Γιατί δε ζητάς κάτι παραπάνω;
    Κι εκείνη, η σοφή και άγια, μου απαντούσε:
Τόσο μου φθάνει, ώσπου να βραδιάσει, δε χρειάζομαι περισσότερο.
    Πράγματι, τόσο χρειάστηκε, ώσπου εκείνο το βράδυ να παραδώσει την ψυχή της.
    Ποτέ δεν ζήτησε σ’ όλη την διαδρομή του Γολγοθά της τίποτε άλλο, τίποτε περισσότερο.
    Μόνο έναν κόμπο δάκρυ κουράγιο και δύναμη. Ένα απλό κόμπο δάκρυ, τόσο λίγο.
    Μου θυμίζει την προσευχή, που μας άφησε ο Κύριος: «τον άρτον ημών τον επιούσιον», τίποτε παραπάνω.
    Πολλές φορές την ημέρα και τη νύχτα ακόμα, σκέπτομαι τούτη την προσευχή της, από τότε που κοιμήθηκε εκείνη.
Πόσο με ωφέλησε αυτή η μικρή, ελάχιστη και ταπεινή της προσευχή!
    Ζητούσε ό, τι λίγο της χρειαζόταν και κάποτε-κάποτε πρόσθετε:
– Ξέρει Εκείνος τι θα κάνει, δε θα του πούμε εμείς.
    Κι Εκείνος που ξέρει και ανταμείβει «τους πτωχούς τω πνεύματι» την κατεδίωξε με το έλεός Του.
    Το είδα, το έζησα, όταν την τελευταία της στιγμή μου είπε: Τους περιμένω να έρθουν.
Περιμένω τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, τον Βασιλέα του παντός, και την Κυρία Θεοτόκο.
Φοβάσαι, μαμά; της είπα δακρυσμένη.
– Ζει Κύριος! Χριστός Ανέστη! μου απάντησε.
    Πόσο το έλεός Του καταδιώκει, αλήθεια, τους ταπεινούς, απλούς και αθώους!

    Το έζησα αυτό το έλεος μαζί της, με πολλά άλλα γεγονότα, κατά τη διάρκεια της αρρώστιας της, του θανάτου της και ακόμα μετά.

 
9 σχόλια

Posted by στο Απριλίου 23, 2010 in ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ

 

9 responses to “Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ!

  1. Maria

    Απριλίου 23, 2010 at 11:17

    mou edoses dynami kalhmera!!!!!! panta moy dinoyn dynami ta minimata poy mas pernas mesa apo to istologio soy. Kalo savvatokyriako!!!

     
  2. yannidakis

    Απριλίου 23, 2010 at 11:23

    Χ.Α.δεν γνωριζω με ποσα εζησε η μητερα στην υλικη της υποσταση, αλλα ξερω ποσα πολλα θα ζει τωρα στην πνευματικη της υποσταση :[

     
  3. Ντόρα

    Απριλίου 23, 2010 at 18:50

    Ησουν πολυ τυχερος και ευλογημενος ανθρωπος που ειχες οδηγο της ζωης σου αυτη τη Μανα!!!!Δε θα μπορουσε να σε διδαξει καλυτερα απο το να εχεις πιστη ,να ελπιζεις και να προσευχεσαι για το μικρο και αληθινο!Σέυχαριστω για οσα μας δινεις Ειρηνη μου..Η Παναγια μαζι σου!

     
  4. Αλέξανδρος

    Απριλίου 23, 2010 at 18:55

    καλησπέρα ….

     
  5. Γιώργης

    Απριλίου 23, 2010 at 19:10

    Μεγαλοψυχία για κάποιον άνθρωπο είναι να ζητάει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ και να επικαλείται το Όνομα του Θεού ΜΟΝΟ για να αντέξει τις κακουχίες.Η μάνα αυτή πιστεύω ότι μετέφερε λόγια του προστάτη αγγέλου της, κάποια αγία πιθανότατα η οποία θέλησε να δώσει την ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΙΣΤΗ ανάστασης ζωής με την αναφορά στην Ανάσταση Κυρίου η οποία είναι ΣΗΜΑΔΙ αιωνίου ζωής και ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΘΕΟΥ προς όλους εμάς. Συχνά οι άνθρωποι λίγο πριν τον θάνατό τους και όταν πια τους έχουν εγκαταλείψει οι δυνάμεις ή ακόμη και τα λογικά τους, βγάζουν από το στόμα τους φράσεις σοφίας την οποία ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ορισμένοι από αυτούς. Φυσικά η αναφορά μου δεν ισχύει για αυτήν εδώ την μάνα καθώς μάνα ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ.Καλησπέρα.

     
  6. ΕΙΡΗΝΗ

    Απριλίου 23, 2010 at 23:52

    Mariayannidakis liveΝτόρα .Αλέξανδρος ΤσακΓιώργης X.Ι. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

     
  7. Τσουκνιδιτσα

    Απριλίου 24, 2010 at 01:21

    Ειρήνη ηρθα… και φευγω με ενα κομπο δάκρυ,,,Καλο Σαββατοκύριακο Γλυκεια μου…!!!

     
  8. thalia

    Απριλίου 25, 2010 at 00:22

    Πόσα πολλά προσφέρεις ………..με τις αναρτήσεις σου………………Νάσαι πάντα καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  9. Αλήτισσα

    Απριλίου 25, 2010 at 10:21

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΓΜΤ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΤΙΣ ΔΑΙΒΑΖΩ, ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΑ!!! ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΟΝΑΧΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

     

Σχολιάστε

 
