RSS

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΕΛΑΣΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ….

22 Ιαν.


ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕ,

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΗΛΙΟΣ ΒΓΗΚΕ
ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,


ΑΥΤΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ,



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑ



ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ
….
ΓΙΑΥΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ…..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος  Ο Γελαστούλης είναι θυμωμένος

Ένας
πατέρας μπαίνει στο δωμάτιο της κόρης. Εκείνη λείπει, αλλά υπάρχει ένα
γράμμα πάνω στο κρεβάτι της. Αρχίζει να σκέφτεται τα χειρότερα και με
τρεμάμενα χέρια ανοίγει το γράμμα και διαβάζει:

Αγαπημένε μου μπαμπά,
Λυπάμαι…
πολύ που βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου πω πως έφυγα με το
καινούριο μου αγόρι. Βρήκα επιτέλους την αληθινή αγάπη!
Αχ… να
μπορούσες μόνο να τον έβλεπες!
 Είναι τόσο όμορφος με τα τατουάζ και τα
σκουλαρίκια, και τόσο αγέρωχος πάνω στη μεγάλη και γρήγορη μηχανή του!
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό… Επιτέλους είμαι έγκυος!
Ο Αμπντούλ λέει ότι
θα είμαστε μια χαρά στο τροχόσπιτό του καταμεσής στο δάσος και ότι
θέλει να κάνουμε πολλά παιδιά.
Αυτό βέβαια είναι και το δικό μου
όνειρο!
 Ανακάλυψα επίσης πως η μαριχουάνα δεν κάνει κακό.
 Γι’αυτό
αποφασίσαμε να την καλλιεργούμε για εμάς και τους φίλους μας όταν θα
ξεμένουμε από κοκαϊνη και έκσταση.
Εν τω μεταξύ, ελπίζω η επιστήμη να
βρει σύντομα τη θεραπεία για το AIDS και να μπορέσει ο Αμπντούλ να
γίνει καλά! Το αξίζει!
 Μπαμπάκα μου, δε θέλω να ανησυχείς για μένα.
Είμαι πια 15 ετών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου. Κι έπειτα, ο
Αμπντούλ είναι τόσο δυνατός με τη σοφία και την πείρα των 47 χρόνων
του.
Με καθοδηγεί και με συμβουλεύει με τον καλύτερο τρόπο για τις
επιλογές μου, όπως για την επιλογή μου να ασπαστώ τον ισλαμισμό. Ελπίζω
να έρθω να σε βρω σύντομα, έτσι θα σου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσεις τα
εγγονάκια σου!
Με αγάπη
Το λατρεμένο σου κοριτσάκι!
Υ.Γ.: 
Πλάκα σου κάνω,μπαμπά! Χαλάρωσε! Είμαι στη Μαρία. Απλώς ήθελα να σου πω
πως στη ζωή υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από τους βαθμούς του
τριμήνου που θα βρεις στο κομοδίνο!

 
4 σχόλια

Posted by στο Ιανουαρίου 22, 2010 in ΑΠΛΑ...

 

4 responses to “ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΕΛΑΣΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ….

  1. Maria

    Ιανουαρίου 22, 2010 at 10:44

    καλημέρα Ειρήνη!!!!!!!!! Υπάρχουν και χειρότερα …. από τους βαθμούς….πολύ ωραίο το ανεκδοτάκι!!!!!!!

     
  2. Ντόρα

    Ιανουαρίου 22, 2010 at 11:13

    αμαν!!!! τι εγκεφαλικο εφαγε ο πατερας μεχρι να φτασει στο τελος;;;;;;χαχαχα τετοια παιδια να κανεις ..με τετοιο χιουμορ..και εφυγες!!!Πολυ καλο Ειρηνακι και ειδικα χαιρομαι περισσοτερο που η διαθεση σου ειναι καλυτερη απο χτες.Φιλια πολλα.

     
  3. ΧΡΗΣΤΟΣ

    Ιανουαρίου 22, 2010 at 15:48

    ΤΕΛΕΙΟ..ΑΠΙΘΑΝΟ..ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.(.ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΡΕΣ!!!..ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ)..ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΞΗΠΝΟ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ…ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ…ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ…

     
  4. andromachi

    Ιανουαρίου 22, 2010 at 19:38

    Τι χιουμορ!!!!!!!Θεε μου……..τον εστειλε τον ανθρωπο!!!!!

     

Σχολιάστε

 
