RSS

ΣΗΜΕΡΑ…ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ…ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ……

28 Jul


…ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ…



…Ειπα χωρις λογια αλλα…οι ανα μνησεις ειναι πολλες
και οι εικονες που ερχονται στο νου…
ακομα περισσοτερες....

τα χρονια μου να γυριζα
για μια στιγμη οπισω    
και τις σελλιδες του παλιου
αλφαβηταρι να γυρισω

χρονια που ηταν ξεγνιαστα
χωρις ευθηνες φως μου    
πριν μας’ε’βαλει η ζωη     
στο συστημα του κοσμου    



…ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ………..
……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………

 
14 σχόλια

Posted by στο Ιουλίου 28, 2009 in Αταξινόμητα

 

14 responses to “ΣΗΜΕΡΑ…ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ…ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ……

  1. Georgia

    Ιουλίου 28, 2009 at 10:02

    Καλημερα Ειρηνη μου……τελειο το αφιερωμα της πενας κ του νου σου…..στην ιδια κλαση ημουν κ εγω…ομορφα χρονια..φιλια πολλα κοριτσακι μου… ναχεις μια ομορφη μερα!!

     
  2. Ντόρα

    Ιουλίου 28, 2009 at 10:06

    Τωρα που γιναμε μεγαλοκοπελες ετσι λεμε…να γυριζαμε πισω…Ξεγνοιστα παιδικα χρονια..ομορφια!Ομως αν ρωτησεις το πιτσιρικα μου θελει να μεγαλωσει..οπως ηθελα και γω τοτε.Και οταν με το καλο μεγαλωσει,θα θελει κι αυτος να ξαναγινει παιδι και θα θυμαται οτι τραβαει τωρα ..και θα γελαει.Ετσι ειναι η καθε ηλικια εχει τη χαρη της αλλα εμεις ποτε δεν ειμαστε στη θεση να το καταλαβουμε..παντα θα γυρευουμε κατι αλλιωτικο.Καλημερα Ειρηνακι μου,φιλια πολλα.

     
  3. Άρτεμις

    Ιουλίου 28, 2009 at 10:16

    ………..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΟΥΛΑ ΑΚΟΜΑ…..ΔΕ ΣΕΡΩ ΑΠΟ ΑΤΑ ΤΑ ΒΙΒΙΑ…….Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑΒΑΖΕΙ ΤΗ ΚΟΚΚΙΝΟΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΟΥ ΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ……….ΔΑΓΚΩΣΕ Ο ΛΥΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΤΩΓΕ……….ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΤΛΩΩ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑ\’Ι\’ ΜΟΥ…..ΑΧ……ΜΩΡΕ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΖΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ……ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ…………ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;……………..ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

     
  4. survivor

    Ιουλίου 28, 2009 at 11:40

    Όμορφα χρόνια……..Αν ξέραμε πόσο δύσκολη είναι η ζωή δεν θα θέλαμε να μεγαλώσουμε ποτέ!Σαν τον παπού που κάθονταν σε ένα παγκάκι δίπλα σε μια μαμά που προσπαθούσε να πείσει το παιδί της να πιει το γάλα του λέγοντάς του πως αν δεν το πιει δεν θα μεγαλώσει…Τότε λέει ο παπούς "αν ήξερα πως μεγαλώνει τόσο, δεν θα έπινα ποτέ μου γάλα!"Καλή σου μέρα πατριώτισσα!

     
  5. KRITI

    Ιουλίου 28, 2009 at 17:55

    axi ke na girizane ta xronia mas opisona pame pali sto skolio\’ na se ksana agapisoti mas ksipnises tora…

     
  6. ΕΙΡΗΝΗ

    Ιουλίου 29, 2009 at 09:51

    Georgia…σ\’ευχαριστωΝτορα…ξεγνοιαστα, αλλα κανεις δεν το καταλαβαινει την ωρα που πρεπει…θυμαμαι κι εγω μεχρι τα 18 βιαζομουνα να μεγαλωσω….τωρα αν με ρωτησεις δεν ξερω να σου πω που πηγανε τα χρονια μετα τα 18….αερακι ητανε που φυσηξε και παει και η πραγματικοτητα ειναι οτι στη ζωη η ιστορια επαναλαμβανεται….τα ιδια ακουω κι εγω απο το γιο μου…αστα…αυτο που ξερω ειναι οτι ποτε δεν ειμαστε ευχαριστημενοιΑρτεμις Ζησιμοπουλου….ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΟΥΛΑ ΑΚΟΜΑ….θα\’θελες ε!? .ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ….ε! τοτε παμε γι\’αλλα…καλυτεραsurvivor… πολυ μου αρεσε το παραδειγμα με το παππου….KRITIagapimeni….ας τα ξυπναμε ποτε ποτεημουνε-λεει- και\’γω μιαν εποχηκαι μερακλης και αντραςμα εφαγανεμε οι βοσκικεςκι\’ο κοκκαλος τσι μαντρας

     
  7. Παύλος ο Γραικός..

    Ιουλίου 29, 2009 at 12:24

    Καθε εποχή και καθε αντα εχει και τα ωραια της.ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

     
  8. erato

    Ιουλίου 29, 2009 at 13:00

    ΑΧ … ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΝΕ ..ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ..ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ … ΣΤΑ 15 ….ΜΑΜΑ ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ !! ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΣΟΥ !!ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ

     
  9. ΓΕΩΡΓΙΑ

    Ιουλίου 29, 2009 at 14:12

    το μηλο δεν το θυμομουν…θυμαμαι ομως τον τοτο και το τοπι…..αλλά θα συμφωνησω με τον Παυλο…..καθε ηλικια εχει τα ωραια της…..στο λεω εγω 201 χρονω παιδουλα…..καλο σου απογευμα Ειρηνη…..

     
  10. ΕΙΡΗΝΗ

    Ιουλίου 29, 2009 at 14:28

    PAYLOS F….ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ\’ΟΛΑ συμφονω απολυτα μαζι σου και την ηληκια που εχω τωρα δεν θα ηθελα να την αλλαξω αλλα οι αναμνησεις ειναι καμματι της ζωης μας, ειναι δικες μαςκαι ειναι ομορφες,ακομα και οι ασχημες καμια φορα. ΕΡΑΤΟ ΕΡΑΤΟ δεν γυρνανε αλλα εχουν μεινει εκει…..ακου…απο τα 15 μαμα…χαρας το κουραγιο σου σου βγαζω το καπελοσ\’ευχαριστω για τα χρονια πολλα αλλα δεν γιορταζω τωρα αλλα 5 μαιου…….. ετσι κιαλλιως σ\’ευχαριστωΓΙΩΡΓΙΑ Γ….εμεις δεν θα μεγαλωσουμε ποτε!!!!

     
  11. 300

    Ιουλίου 29, 2009 at 15:51

    …..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..

     
  12. Niko

    Ιουλίου 29, 2009 at 18:12

    Εγώ το έχω ακόμα αυτό τ\’ αλφαβητάρι και μερικές φορές το ξεφυλλίζω για να νιώθω πως τα παιδικά μου χρόνια όντως υπήρξανε… Κι όπως όλοι σας έχω τον κρυφό καημό πως τα χρόνια δε γυρίζουν πίσω.Τα χρόνια να γιαγέρνανε στην τάξη να γυρίσωτ\’ αλφαβητάρι να κρατώ στη σάκκα μου από πίσω…

     
  13. .

    Ιουλίου 29, 2009 at 18:28

    Καλησπέρα γλυκιά μου Ειρηνιώ….Αξέχαστα χρόνια….τα χρόνια της αθωότητας και της ανεμελιάς….Τότε που όλα είχαν τη δική τους αξία και τα υπολογίζαμε…Υπήρχαν λίγα και καλά…Σήμερα υπάρχουν άφθονα και χωρίς ουσία, σε πολλές περιπτώσεις…Το αλφαβητάρι…..Τα λόγια από κάτω…. Τι να πρωτοθυμώ και τι να πρωτογράψω…..Θα γράψω μόνο μια ευχή…."Όσο τα χρόνια κι αν περνούν κι οι άνθρωποι γερνάνετόσο εσύ να χαίρεσαι μ\’ αυτούς που το γλεντάνεΚαλό σου απόγευμα αγαπημένη μου φίλη…φιλιά πολλά!!! :))

     
  14. Annyra

    Ιουλίου 29, 2009 at 18:38

    Ειρηνάκι τι μου έκανες!!!Μαμότω με πήραν τα ζουμιά!!!Αχ, το πρώτο μου αναγνωστικό!!! Και η κακομοίρα ήμουν με ένα μικρό πρόβλημα (που ακόμα με βασανίζει)….όπου μέχρι να το ανακαλύψουν…άστα με βασάνιζαν και τους βασάνιζα…..Μπέρδευα συνεχώς τα σύμφωνα και αρκετά ανορθόγραφη…. ΧαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαΤώρα να δεις…..Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική, δυνατή.Άννα

     

Σχολιάστε

 
